Известие

Collapse
No announcement yet.

Термостат 1.9JTD 16v 140 HP

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Аз лично мисля, че при принудително охлаждане по начинина, по който писах, при продължително спускане на скорост резултата би бил аналогичен.
    Alfa 156 2,4 JTD '99

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от Zeppelinist Покажи съобщение
      Аз лично мисля, че при принудително охлаждане по начинина, по който писах, при продължително спускане на скорост резултата би бил аналогичен.
      И това не е било при минусова околна температура.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        Докато не се следи реалната температура, измерена от ECU - то в такава ситуация (продължително спускане, ниска околна температура и пуснато парно) НЕ може да се твърди, че не се получава и при 166 - цата.
        Стрелката както плавно се качва към 90 ако има охлаждане от 40 градуса трябва плавно да си слезе. Това е голяма разлика за да не реагира уреда.
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          И това не е било при минусова околна температура.
          Не, горе да е било 5-6 градуса, долу към Асеновград - 10-ина, но пак да подчертая с печката на мах.
          Alfa 156 2,4 JTD '99

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
            Стрелката както плавно се качва към 90 ако има охлаждане от 40 градуса трябва плавно да си слезе. Това е голяма разлика за да не реагира уреда.
            Тия дни ще се закача на ECU - то да видя точно "какви ги дроби" тази индикация на таблото.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
              Защо тогава това не се получава при същия двигател на 166?
              Виж сега, хубаво е някой път да вдигнеш капака и да се поизцапаш малко!!!
              Аман от дървени философи!!!

              Това че уреда ТИ показва 90гр. не означава, че това е реалността!!

              Помисли си малко какво се случва когато работи двигателя и сам ще си отговориш какво се става реално!

              Няма автомобил който да се движи с различна скорост, различно натоварване, различна температура на околната среда и реалната му температурата да е все една и съща!!!

              И още веднъж, това не е раздела 166 така, че не подавай грешна информация на потребителите!
              sigpic
              Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
              156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
              147 JTDm 140-Малката манекенка
              GT- JTDm 150

              Comment


              • #67
                Доста сте се разписали..... бравос.

                Като беше в бокса за осблужване масло + филтри
                казах какво друго се очаква за смяна да обърне внимание и на температурата.Майстора я покарва да загрее около 16 км. качване 8км. слизане 8км. извънградско при качването загравя почти до 90°C при слизането пада до 65 °C после пред пред бокса е стояла 15мин зада премине 80 °C това при външна температура 6 °C.При което заключението беше след опипване на маркучи радиатор че всичко е ок най вероятно има проблем с индикацията както казват колегите.Реално колко е реланата температурата може да каже ECU-то.Но ако държа за нов термостат на берн да си приготвя 180лв. термостат + труд за да се успокоя.Мой колега фен да опел има Astra с същият мотор 1.9 само че 150кс. 2006г. там уред за температурата няма единствено от сервизното меню може да видиш релно информация от ЕCU-то.Колата се обслужва само в оторизиран сервиз OPEL Варна или Русе.Та той ми сподели че при него само лятото кове на 90 °C през всички други сезони варира като при мен.

                И стига с тези пържоли ще вдигнете холестерол
                Alfa 147 JTD 16v 140hp Distinctive
                0w40 Shell Helix Ultra

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от fakirastanly Покажи съобщение
                  Доста сте се разписали..... бравос.

                  Аз не разбрах каква е твоята кола 147 или 156!

                  Защото имат разлика в уредите!
                  sigpic
                  Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                  156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                  147 JTDm 140-Малката манекенка
                  GT- JTDm 150

                  Comment


                  • #69
                    147 16v 140hp Distinctive 2003г. в заглавието на тематa съм писал.
                    Alfa 147 JTD 16v 140hp Distinctive
                    0w40 Shell Helix Ultra

                    Comment


                    • #70
                      Моята загравя доста бързо в сравнение с наблюденията ми над други jtd-та и достигне ли 90 градуса, независимо от околните условия стрелката не мърда. Поне така си мислех докато не ми се наложи едно дълго спускане с парно от яз. Доспат. Тогава температурата падна до към 70-75 градуса.
                      Колата е 147 m-jet 8v 120hp с нов термостат Behr.
                      Alfa Romeo 159 SW Q-Tronic JTDm 150hp '09
                      ex Alfa Romeo 147 JTDm 120hp '05
                      ex Alfa Romeo 145 TS 103hp '97

                      Comment


                      • #71
                        Е, явно всички 156-ци си менят температурата в широки граници според моментните условия що годе близки до реланата. При 147 и 166 уредите явно са с различно отчитане с широк +/- толеранс около 90-те градуса, за да не се шашкат излишно потребителите, както се е случвало и при мен в случаи като описания, допреди да поразпитам нормално ли е стрелката така да се разхожда напред-назад.
                        Alfa 156 2,4 JTD '99

                        Comment


                        • #72
                          Има един елементарен начин да разберете дали имате проблем с термостата. След продължително спускане, когато температурата падне значително под работната, пипнете радиатора. Ако е студен означава, че термостатът си е наред.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            Има един елементарен начин да разберете дали имате проблем с термостата. След продължително спускане, когато температурата падне значително под работната, пипнете радиатора. Ако е студен означава, че термостатът си е наред.
                            Ще има ли разлика ако се спускаш или оставиш колата да работи на място. И в дватао случая приемаме, че не се подава газ. Значи ако работи на място двигателя пак трябва да се охлади все едно се спускаш, в този случай изключваш радиатора като източник на охлаждане. Да падне температурата с 15 градуса ми се струва допустимо при включено парно на макс. Но не и с 40 градуса. И дали падат градусите когато парното си работи на ниски обороти или е изключено.
                            Last edited by lordliness; d.m.y г., 13:25.
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                              Ще има ли разлика ако се спускаш или оставиш колата да работи на място. И в дватао случая приемаме, че не се подава газ. Значи ако работи на място двигателя пак трябва да се охлади все едно се спускаш, в този случай изключваш радиатора като източник на охлаждане. Да падне температурата с 15 градуса ми се струва допустимо при включено парно на макс. Но не и с 40 градуса. И дали падат градусите когато парното си работи на ниски обороти или е изключено.
                              Има една малка подробност.Когато се движи автомобила има лекинко течение в двигателния отсег,а на място нема.Днес сменях термостата на едно Поло,та реших да го проверя как отчита по уред и реалн,дане би да излезе че мойта кочинка е нечитава.Та паля колата и уреде лека полека тръгва към 90 градуса,като отчитането на реалната температура съвпада с уреда,Когато реалната температура стигна 70 градуса,уреда показваше 90.Закова на място и не мръдна повече.Аре аз оивам да си ям пържолите ,да не се развалят нещо
                              Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщение
                                Има една малка подробност.Когато се движи автомобила има лекинко течение в двигателния отсег,а на място нема.Днес сменях термостата на едно Поло,та реших да го проверя как отчита по уред и реалн,дане би да излезе че мойта кочинка е нечитава.Та паля колата и уреде лека полека тръгва към 90 градуса,като отчитането на реалната температура съвпада с уреда,Когато реалната температура стигна 70 градуса,уреда показваше 90.Закова на място и не мръдна повече.Аре аз оивам да си ям пържолите ,да не се развалят нещо
                                Изчисли с колко градуса сваля течението. Ако се разчиташе на него нямаше да слагат такива големи водни радиатори. Ако 70 отговаря на 90 разбира се че няма да мърда, това не доказва нищо.
                                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                                Comment

                                Working...
                                X